Spring naar inhoud
logo
Gemeente
Amsterdam

Transvaal en Oostpoort | Plannen indienen

Veelgestelde vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar oostbegrootoudoost@amsterdam.nl

Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden!

Waarom kan ik geen plannen indienen?

De ingediende ideeën worden nu besproken met experts van de Gemeente. Zij maken samen met bewoners de plannen waarop u kunt stemmen. De definitieve plannen zullen door de Gemeente op de website worden geplaatst. Dit gebeurt op tijd zodat iedereen ze kan bekijken voordat de plannen gepresenteerd worden aan de buurt. Daarna kunt u op deze plannen stemmen.

Hoe veilig is deze site?

De gemeente neemt beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.

Meer weten over privacy en beveiliging van persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.

Waarom heb ik geen wachtwoord nodig om in te loggen?

Uit gebruiksvriendelijkheid werkt deze site zonder wachtwoorden. U hoeft geen wachtwoord te onthouden om toegang te hebben tot de site. Bovendien vinden wij het veel veiliger om geen wachtwoorden op te slaan van onze gebruikers. Op die manier kunnen wij de privacy het beste waarborgen.

Inloggen kan nu door via de knop ‘aanmelden’ direct rechts onder de menubalk uw e-mailadres in te vullen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarop u kunt klikken (een zogeheten login-token), waarna u ingelogd bent. Dit hoeft u maar één keer te doen, want hierna blijft u bij elk volgend bezoek aan de site gewoon ingelogd!

Waarom is de inlog/registratielink maar 48 uur geldig?

Voor uw eigen veiligheid is de link in de ontvangen e-mail maar 48 uur geldig. Na registratie herkent onze server telkens wanneer u inlogt weer dat u het bent. Wel zo makkelijk!

De site werkt niet. Waar moet ik dit melden?

Vervelend dat u problemen ondervindt met de site. We willen dit zo snel mogelijk oplossen. Mail naar oostbegrootijburgzbe@amsterdam.nl. Vertel kort waar het mis gaat (welke stap in het proces) met, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding/de pagina. Vertel ook op welk apparaat dit gebeurt (computer, tablet of telefoon) en in welke internet browser (chrome, internet explorer, firefox, safari, etc). Hoe vollediger u uw probleem omschrijft, hoe sneller we u kunnen helpen.

Login om verder te gaan

Hou mij op de hoogte




Geef mij een nieuwe code

Annuleren